Be gone Satan!

Rubriken säger allt och Jeff Dunham är mer gud än självaste gud någonsin kommer att bli. För övrigt vill jag ju även rikta rubriken till ingen mindre än Berit the storm.

"Experterna säger, stanna inomhus"
Jaa, är ni experter sugna på att mocka skit, motionera ett par understimulerade hästar och springa ut med hunden i detta fabulösa väder så sure, inte mig emot!
Hela Sverige består faktiskt inte av sysslolösa soffpotatisar era trögtänkta väderufon.

Tajmingen var inte så genomtänkt den heller.
Nu när vi äntligen har hittat en passande sadel till MonAmie och Piraat ska sättas igång.
S to the U to the R to the T!
Som om min ridabstinens inte redan var hopplös nog.

När jag ändå är inne på min gnälljunta (så mycket bättre än en syjunta) så har min trogne vän Nikon gett upp livet.
Han gnäller Error såfort man klämmer på han och är allmänt osamarbetsvillig.
Min plånbok är dessvärre inte lika sugen på att få liv i han som jag så det verkar som att jag får försöka fixa det på egen hand. Därav bristen på fantastiska bilder i le blogg.


Kommentarer
Postat av: Andreas Törnqvist

Du behöver inte en systemkamera för att ta kort... spar pengarna till något bättre!

2011-11-29 @ 13:11:59
URL: http://icasupermarket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0