Åldersnoja pågår.

Att blogga suger. Jag menar det, verkligen. Promise. Eller så är det min brist på motivation som ställer till det men det erkänner väl inte jag.

Idag är en sån där typisk "jag vill rulla runt under mitt varma täcke och dricka mig full på te för att vädret gör mig självmordsbenägen"dag.
Min to do lista är på gränsen till oändlig och jag måste erkänna att jag var hyfsat pepp på att ta tag i skiten imorse. Åtminstone tills Bullen bestämde sig för att han behövde skita och vi gav oss ut på en långvandring i detta fabulösa väder. Min motivation drunknade med andra ord i en av dessa miljontals pölar så nu sitter vi här och tycker synd om oss själva.

Trots att tummen sitter så långt in i röven att jag nästan spyr upp den så måste jag faktiskt sluta böla till Ellen Degeneres Show och ta tag i mitt s.k vuxenliv.

Ibland saknar jag tiden som snorunge då päronen tog tag i alla räkningar, ringde alla dryga vuxensamtal och körde runt min röv i baksätet på vår gamla volvo.

Edit: Jag hatar Halebobreklamen med killen á la kuksugarläppar. Min fot hör hemma i hans röv.

För övrigt känner jag mig på gränsen till handikappad då Max fick äran att ta gula plåtlådan till jobbet. Jag saknar min andra hälft </3 (bilen alltså)
Jag har hö som måste hämtas, sovrum att renovera, djur att aktivera, hovslagare att ringa och försäkringsbolag att tjata på, dom sega jävla asen.

Nä, nu tänker jag avrunda mitt emoinlägg med en bild på mitt fantastika sällskap <3
Mest för att få Max att sluta klaga på att jag aldrig laddar upp några bilder...




Kommentarer
Postat av: Max

haha fin bild!

2011-10-14 @ 14:41:41
Postat av: Agata

Tack! :D

2011-10-14 @ 16:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0