"den mekaniska rumpan"

Istället för bra gener blev jag istället utrustad med en fin förmåga att hitta dom vidrigaste programmen på TV. Så ja, här sitter jag och fnissar hysteriskt åt en uppfinningsrik man som på något vänster kom på den briljanta idén att värma upp sitt boningshus med kodynga. Effektivt? Ja. Odörfritt? Don't think so.
Överflödet gör dom krukor av, det tar liksom aldrig slut.

Men vad är kufnonsen utan lite hederligt gnäll?
Min mörbultade medelålderskropp (ja den är fallfärdig) klarar nu för tiden inte ens av ett simpelt sittpass på das dass och senast häromdagen lyckades jag paja höften på Max skithus (hamburgerkedjans alltså, inte min käre sambos). Det sa knak, jag sa aj och sen dess har hundpromenaderna varit outhärdliga. Dags att stämma någon kanske?

För övrigt så har hundkräket förvandlats till Hallands största attentionwhore sen han förflyttades till "the big city". Ja det är lätt att bli självkär när man är förskoleungarnas Justin Bieber men det är ingen ursäkt till att springa fram och skrämma ihjäl varenda stackars människa i hopp om att bli klappad.
Det är ju åtminstone tur att alla dumma jävlar tror att han är en valp för det skulle nog knappast framstå som lika charmigt om alla visste att han faktiskt är en medelåldersdawg.

Kommentarer
Postat av: Andreas Törnqvist

Haha bara ålderdomshem och medicin mot Parkinsons kvar!

2011-10-21 @ 16:45:40
URL: http://icasupermarket.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du skulle kunna hyra ut honom som barnuppfostrare? Hmmm? Lite extra cash i fickan dårå (8

2011-10-23 @ 12:23:11
URL: http://alicefree.tumblr.com
Postat av: malin

Var har du gömt jättebäbisen? Har saknat Piraat en hel del även om han är en drummel=) Gillar att läsa dina knasiga inlägg så fortsätt skriv =)

2011-10-23 @ 22:58:45
URL: http://gisselstadsmalin.blogg.se/
Postat av: Agata

Sv. Malin - Bäbisen är välgömd i Valinge, mitt i smeten i samhället :)

2011-10-25 @ 19:22:37
URL: http://kufnonsens.blogg.se/
Postat av: Monika

Varje läspass slutar med ett brett leende så...

lägg inte ner bloggen! :P

2011-10-27 @ 16:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0