Det här är större än 2012, promise!

Agata den allsmäktiga har skaffat blogg! Jag gör en dramatisk paus här för att ni ska hinna skita ner er av glädje, gråta en skvätt eller vad det nu är som överlyckliga människor gör...

Nu drar vi på lite seriousmode och går över till reglerna. Jag älskar regler (skrev nästan negrer), inte att följa dom, men att skapa dom (ofc). Dåså...

Das Reglas: (spanska är coolt)

1. Detta är min blogg, pwned by Agata osv vilket betyder att jag skriver vad jag vill, hur jag vill och när jag vill.
2. Den som vägrar leva med ovanstående regel kan redan nu fara åt pipsvängen.
3. Jag är inte och kommer aldrig att bli nästa Pissie eller någon anorektisk kines, Capish?
4. Anonyma kommentarer fyllda med mundiarré kommer tas bort fortare än man gör omskärelse på en jude.
5. Ni skall ej förvänta er någon superflashig over the top bloggdesign, less is more you know
(vägrar erkänna att jag är lat och inkompetent)
6. Ni skall inte heller förvänta er någon uppdatering de luxe. (Mitt liv är för extraordinärt för att ni ska klara av varenda detalj = Mindfuck)
7. Eftersom min hjärnkapacitet jobbar på lågvarv så ger jag mig själv full tillåtelse att lägga till regler i efterhand.

Grande finale! = Eftersom jag har noll intresse för detta what so ever så är det upp till er att engagera detta med besökare och kommentarer. Om intresset dalar för mycket så tar jag bort detta blogghelvete ganska så direkt.





Kommentarer
Postat av: Kristina Josefsson

Gillar din bloggs namn :) och ditt inlägg :)



Kram

2011-10-04 @ 12:04:04
URL: http://www.bushmills.se
Postat av: Andreas Törnqvist

Eller "Regel 1: jag bestämmer här" - "Regel 2: är det någon som tycker att regel 1 inte passar, så fuck off."



Ypperligt välformulerat.

2011-10-04 @ 15:01:04
URL: http://icasupermarket.blogg.se/
Postat av: Alex Firmager

go for it! :)

2011-10-04 @ 17:34:08
Postat av: Ewa

Jag tycker om när du skriver lycka till aga

2011-10-07 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0