Hard work work!

Ja gott folk, i skrivandets stund befinner jag mig på le jobb och här ska mitt ashål bosätta sig över helgen.
Min motivation är fortfarande på rymmen och jag hade mycket hellre stannat kvar i sängen och fortsatt min mardröm om Max i glasögon än att ge mig ut i detta minst sagt friska väder á la Nordpolen.

Men låt oss lägga mitt bitterfittemode åt sidan och se det hela från den ljusa sidan. Att jag är fast på le jobb innebär att jag förmodligen kommer må som något katten har spytt upp hela helgen (ack du stressiga värld), vilket i sin tur innebär att jag inte kommer ha någon tid för ansiktsboken och därmed slipper alla "Jag är ett omoget rövhål"statusuppdateringar i form av "YEAH all in idag! hihihihi pusss" och "Mår som man förtjänar idag, fyfan buhuhuhu :(:(".
Må ni alla idioter skita spik för resten av era liv, Amen.

Jag är inne i en sån där fantastisk "skiter regnbågar av glädje"period nu som ni kanske märker. Detta tackar jag inavlade försäkringsbolag och mitt pundhuvud till häst för.

Satjävlarna på diverse försäkringsbolag kräver att man betalar in varenda pissöre fortare än man hinner skita ut dagens frukost men när det gäller att göra något åt kunden, då ska det fanimig segas och dras ut på allt!

Pundhuvudet å andra sidan, han roar sig med att hoppa över två staket ut på den trafikerade vägen, trampa sönder två trädgårdar för att sedan på egen hand springa efter Jennie som är ute på promenad med hagkompisen.
Hade det inte varit för att han består av endast fett och ben för tillfället så hade Herr pundhuvud varit huvudmålet på McDonalds fortare än du hinner säga Piss i Mississippi.

Nu ska jag fortsätta ta ut mina frustrationer på kunder, Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: marie

ha ha så tjock är han väl inte du har ju inte sett hefflan en dräktig elefant i sina bästa dagar!!



kram

2011-10-15 @ 11:35:24
Postat av: Agata

Haha han ser ärligt talat ut som en medelåldersman i sina värsta dagar, fattas bara ölen i näven. Tack gode gud att dom står täckade för det mesta!

2011-10-15 @ 14:44:44
Postat av: ulrica

Exakt beskrivning av diverse försäkringsbolag...känns klockren!

2011-10-17 @ 15:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0