Let the cash flow mothafackas

Nästa person som kläcker ur sig att hästfolk är rika tänker jag sparka i ollonet. (Alla har ett sånt)

Denna fantastiska Oktobermånad har jag lyckats spendera cirkus 5.500 riksdaler på das häst och en fantastisk hovslagarutgift återstår!
Första tanken som slog mig var hur många Asiatiska B-horor jag hade kunnat få för denna summa men en utlandsresa är att föredra...

Senast idag tog jag en tripp till Herr Höbonde, (Herr djur blir annars så gnällig och anorektisk om han inte får sin föda) han fick några lappar i näven och jag fick några balar på släpet, cirkus 350kg för att vara exakt. Jag kan gott säga att ryggen och plånboken grät lika mycket av glädje.



När vi ändå är inne på min stabila ekonomi så kan jag passa på att kräkas lite galla över DHL som må vara den mest idiotiska fraktkedjan som denna jord någonsin skådat. Jag klickade hem ett täcke till stordjuret häromdagen och dom satjävlarna lyckades frakta skiten ända till Fegens djupa skogar för det tydligen var Ullareds närmaste Servicepoint, in my ass! Jag är minst sagt osugen på att köra 5-6 mil för ett jävla paket och betalar med glädje den tredubbla fraktkostnaden i framtiden för att få grejerna skickade med posten!

Avrundar detta inlägg med en bild som får vem som helst att pissa ner sig av glädje. Min häst är skitful och jag gillar det.





Kommentarer
Postat av: Monika

Den som kan peka ut en RIK hästägare (bland oss "vanliga" o inga sportstjärnor) Ska jag fan belöna med tusen spänn xD

2011-10-17 @ 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0