Like a baws

Min stora, bruna, vinterfluffiga häst är grym punkt.

Eftersom jag är så dödligt mystisk så har jag varit väldigt inkognito när det kommer till hästfronten.
Det beror helt enkelt på den pisstråkiga diagnosen som Piraat fick för x antal månader sen.

Men nog om det.
Efter en brainstorm de luxe som har pågått under dom senaste veckorna fick jag den mest briljanta idén ever!
Det hela är så jävla uppenbart och det är gentligen löjligt att jag inte har kommit på det tidigare men jag säger bara en sak, Parelli!

Jag jobbade mycket med sånhär hokus pokus för några år sedan men la det på hyllan efter ett tag av någon okänd anledning, så det var väl på tiden att ta upp det igen.
Anywayz. Jag släpade ut stordjuret på grannens döläskiga utebana och körde stenhårt med "the seven games", och tro det eller ej men det går faktiskt att lära en gammal hund att sitta. Piraat nappade direkt på övningarna och genomförde allt som om han aldrig hade gjort något annat. Fyfan vad han är bra!

För övrigt så har jag ridabstinens så det skriker om det. Synd om mig. Buhu osv.

Avslutar mitt fantastika, glädjefyllda inlägg med en skitkvalitiv, ettparmånadergammal mobilbild på stordjuret själv <3









Kommentarer
Postat av: Anonym

gilla

2011-10-20 @ 20:41:47
Postat av: Freja

vart står Piraat nu? :)

2011-10-24 @ 20:56:09
Postat av: Agata

Sv. Freja - Han står i Valinge :)

2011-10-25 @ 19:26:39
URL: http://kufnonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0