R.I.P min s.k ekonomi

Mina damer och herrar, pojkar och flickor, blivna och efterblivna...! Jag har lyckats med det omöjliga.
Ja gott folk, upp med näven om ni någonsin har lyckats få P-böter utanför ert egna hem för då är ni fanimig lika lyckade som jag!
Jag älskar att gå upp på morgonen, ge mig ut med hunden och mötas av ett bländande vitt avtryck av papper på framrutan av min redan så besudlade bil.
Ironin i det hela är så idiotisk att jag inte vet vem jag ska skjuta först. Jag har varit bosatt i Varberg löjligt länge nu och det första halvåret var jag rebellisk nog att inte ens äga en P-skiva. Trots det parkerade jag hejvilt i hela Varberg, nemas problemas! Polisen har tillochmed kört på våra gator flera gånger utan att ens så mycket som krysta fram något.
Jag är så arg att jag kan skita blod. Jag sätter alla mina högerlemmar på att det var en vresfitta till P-lisa de luxe som i brist på liv körde runt varenda barnsamhälle för att söka offer. Må du ruttna i helvetet din satanavkomma!

Men jag ger mig inte utan en fight. Så fort Max återvänder hem så tar jag bilen till polisstationen och överklagar skiten ur dom! Satjävlar.






Kommentarer
Postat av: Andreas Törnqvist

Är P-skiva dyrt? :P

2011-10-06 @ 15:00:38
URL: http://icasupermarket.blogg.se/
Postat av: Agata

A- 15 eller 25 spänn kostar det så där handlade det mer om lathet än brist på ekonomi.

2011-10-06 @ 15:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0