SpenderarN

Jag har gått och blivit Iphonefrälst. Inte av den nya besvikelsen 4S, utan den gamla fina Kerstinversionen á la 4. Den vita ofc.
Dessvärre tycker inte min inre snåljåp att det är någon höjdare att spendera nästan halva löneinkomsten på en kommunikationsmanick så jag får glatt leva vidare med min stenålders x10, åtminstone tills Iphone 5 ploppar upp i butikerna.

Istället slängde jag iväg en liten summa på mitt vinteride. Dvs en extraordinär ridjacka som jag tänker bosätta mig i denna vinter. Självklart har jag inte informerat Max om prislappen än, helt enkelt av den anledning att ja, jag vill leva. That´s it.
Men jag är varken snål eller självisk så självklart fick även Piraat något att glädjas över. Han har länge tjatat om ett nytt bett till samlingen så jag fick snällt ge mig och köpa det där Sprengerbettet med D-ringar som han så länge har suktat efter. Det betyder med andra ord att vi har två tredelade Sprengerbett som bara ligger och samlar damm nu, hojta if you want ett! (gratis annonsering <3)

Nej nu blir det till att hålla hårt i dom resterande slantarna. Bara för att någon idiot fick för sig att man tydligen måste äta också. Hästen har å andra sidan fått för sig att han behöver både skor, föda och tak över huvudet vilket låter enligt min mening som ganska mycket begärt av någon med en hjärna av valnötsstorlek.
Har man inga utgifter så skaffar man sig dom, tydligen.




Kommentarer
Postat av: Andreas Törnqvist

Fast iPhone är ju bar ett märke, finns telefoner som duger lika bra för halva priset. ;)

2011-10-26 @ 19:10:11
URL: http://icasupermarket.blogg.se/
Postat av: Agata

Sv. Andreas - Ja men jag är inte särskilt sugen på en ny Android. Iphone är ju även mycket roligare med tanke på att de fortfarande är störst när det gäller appar. Kul leksak liksom ;)

2011-10-26 @ 19:17:00
URL: http://kufnonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0