ah fast ne

Befinner mig på das jobb i skrivandets stund och försöker klura ut hur jag ska lyckas döda dom tre återstående timmarna på snabbast möjliga sätt.
Stort jävla tack till mig själv iallafall som gick upp före tuppen (förmodligen innan nattugglorna ens hann gå o lägga sig) och tog hand om brundjuren. Vore ju piss i röva om jag hade behövt klappa på dom efter jobbet för då vill jag faktiskt bara hem och dö.

För övrigt så taggar jag jävel inför imorgon! Peppar så det pirrar i brallan för ärligt talat, vad är egentligen roligare än att slösa pengar på skit som man egentligen inte ens behöver?! Wööööh wop wop osv.
Y'all get my point!

Som om inte evangemanget i sig är amazing enough så får jag ju även sällskap av ingen mindre än Torasnora som jag för övrigt inte har träffat sen typ sekelskiftet. Feint!

Med detta sagt tänker jag nu återgå till att tjäna slantar. Ni suger på att kommentera osv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0