klåda

Utan tvekan mitt bästa val av rubrik hittills.

- Det blir 1684 kr
- Tack
Vilken mentalt invalid människa tackar för att betala?
Jo, tydligen majoriteten av mina kunder. Sick.

Anywayz...
Jag spinner vidare på mitt inlägg á la Gbgshopping eftersom jag just insåg att det kanske vore ett smart val att plocka bort några hästprylar från listan och peta dit en störtkruka istället.
Min Gamla (som egentligen inte är särskilt uråldrig) verkar ha gjort sitt här i livet efter en spark i bakhuvudet, en flygtur in i ridhusväggen och en minst sagt ypperligt snygg störtdykning rakt ner i marken med huvudet före.
Kan ju även tillägga att jag har råkat tappa den i stallgolvet ett dussin gånger men det kan vi klassa som oväsentligt.
För att sammanfatta det hela: "Man ska köpa ny hjälm efter varje smäll" in my ass. Vem fan har råd?

Men nu när mitt inre snåla jag har siktat in sig på en ny hjälm inom åtminstone det närmaste året så passar det ju rätt fint att det precis har kommit ut en superflashig uppföljare till min gammelkruka. Dessvärre är den även 500 deprimerande slantar dyrare.

 VS

le gammal                         le ny


Annars har jag på senare tid utvecklat en stark "måste ha annars tar jag livet av mig"kärlek för den svarta GPA tone in tone. Men att lägga 6.000 riksdaler på en störtkruka känns inte särskilt aktuellt, inte förrän jag har skaffat mig mentalt stabila hästar.

le jävligt dyr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0