Ynkligt

Saker och ting gick knappast som planerat när en värstingbacillusk bestämde sig för att ersätta min superhurtiga kropp med ett snorfyllt huvud, regelbundna feberanfall och muskelömhet from hell.

Detta innebär alltså att det aldrig blev något klinikbesök igår. Istället fick jag boka om det till imorgon. Dessvärre kunde vi inte få någon ny tid på Särö förrän vecka 10 så det får bli en tripp till Ale istället i hopp om att dom håller samma standard som Särö. Personalen verkar iallafall vara jättetrevlig och anläggningen ser fin ut så nu får vi bara hoppas på lite värdig hjälp.

Tack och lov lyckades jag åtminstone komma iväg till bilprovningen. Dock mindre kul med 6 anmärkningar och en "bra att veta". Ny bil? Jatack!
Nej, plåtlådan får helt enkelt hålla kvar sig i livet tills den dag jag vinner på triss, vilket lär bli typ, aldrig?

Men för att bryta denna negativa röda tråd i inlägget så tänker jag nu dela med mig av mina fina mässfynd, bättre sent än aldrig som man brukar säga.

Eskadron Dralontäcke 600kr (ord.pris 1200kr)



2 st Amigo Hero 6 ofodrade regntäcken 499kr/st (ord.pris 529kr/st)
Bilden gör inte färgerna rättvisa. Det vänstra är brunt med röda detaljer och det högra är mörkgrått med blå detaljer.


Sadelgjord 298kr
Benskydd Veredus Olympic 700kr (ord.pris 990kr)
Naturborste Borstiq farm 90kr (ord.pris 120kr)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Åhh... Veredus skydden var SKITsnygga! :)

2012-02-29 @ 22:07:35
URL: http://contago.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0