Biff o sådär

Jag har härmed överbevisat världen att bantning är överskattat.
Det gjorde jag genom att släppa ut hästdjuren, mocka ett ton skit och motionera tre djur med nada innehåll i magsäcken.
Så till alla er tjocksmockar där ute: Det bästa ni kan göra är att dissa alla bantningskurer och diverse piller och skaffa er häst istället! Då kommer ni varken hinna eller orka slänga i er någon föda.
Med ett dagligt kaloriintag på 200 och 3 timmar sömn per 24 timmar så lär ni få en fin anorektisk kropp fortfare än ett barn i Afrika dör av Aids.

På tal om mina fyrbeningar så har alla lyckats sköta sig helt top notch idag!
MonAmie släpade jag med mig ut i skogen. Redan 50 m från stallet klargjorde hon för mig att hon tänker då inte gå en endaste meter till. Fem protester senare kunde vi ta oss vidare och gled på en räkmacka hela den resterande vägen.
Det största hindret vi mötte var ett klädstreck fullt med groteskt fula rosa klädesplagg och jag kan ärligt talat inte avgöra vem av oss som blev mest rädd.
Piraat fick komma ut på sin skrittdebut och även om han har förlorat all kontroll över sin kropp så får han faktiskt en liten guldstjärna han med. Tack gode buddha att vi slapp hans klassiska psykanfall, även om jag faktiskt fick plocka upp han från diket ett par gånger (vad han nu skulle där och göra).
Bullen å andra sidan var inte särskilt märkvärdig och skötte sina rutiner rätt bra genom att trampa i sitt eget bajs, kissa på en unges cykel och skrämma det sista lilla möjliga livet ur ett gäng efterblivna.

Med detta sagt tänker jag nu beklaga mig över att jag är trött som en sketen neandertalare och kroppen mår som rispudding.
Som toppen på snoppen tänkte jag bjuda på ett par skitkvalitiva bilder på brundjuren från idag, det tänkte dock inte blogg.se så jag skiter i det jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0