Helt kalas!

Sitter i skrivandes stund och avnjuter min sista lunchrast för denna jobbvecka.
Och hur tråkigt det än må vara så får jag nog faktiskt erkänna att jag är för jävla pepp!
Detta beror med all säkerhet på att jag ska avnjuta min första lediga helg på två veckor, fint!
Detta i sin tur innebär att jag tänker utnyttja skiten ur detta fantastiska väder och förmodligen tvinga med mig min stackare till pojkvän till stallet för lite fotografering.

Jag har tidigare visat er på Facebook att "Vad pojkvänner är till för" del 1 innebär laga bilen, inte hans bil alltså utan den tekniskt handikappade flickvännens plåtlåda.
"Vad pojkvänner är till för" del 2 är alltså att agera proffsfotograf åt flickvännen när hon motionerar sina icke så odörfria brundjur.

Och nu, över till något helt annat!
Jag är nu inne på tredje inlägget där jag snörvlar över vårt avlidna internet. Klipsk som jag är kom jag ju på imorse att det kanske vore rätt praktiskt att ha internet nu när högen med räkningar ska betalas. Seriously, hur gjorde man innan internetbanken introducerades för mänskligheten?
Aaja, det löser sig, sa kärringen som sket i badkaret.

Eftersom jag nu gör ett tappert försök att utnyttja bloggappen så bjuder jag på en bild som alla redan har sett.
"Bullen tigger äckliga popcorn" made by Agata el fantastico Johansson (snart Hovek, om några år eller så)

Eftersom denna fråga alltid kommer upp så tänker jag besvara den innan jag hinner få den.
Bullen är alltså en blandras Labrador/Golden Retriever/Bearded Collie/Engelsk Bulldog.
Med andra ord, en kossafärgad Labrador på steroider.


Kommentarer
Postat av: Caroline

SV vi har absolut tänkt att ha en monter under Göteborg horse show:) Har inte bokat än men det tar vi när Globen är avklarat:)

2012-10-17 @ 20:31:34
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0