Jag är inte bitter

Eller jo, men bara lite i kanten...

Jag beundrar Max för hur han orkar dras med mina "allt går åt helvete"anfall. Förstår faktiskt inte hur han lyckas hålla sig så lugn och fin när jag ringer han på jobbet i panik och spottar, fräser och svär över att inget går som jag vill. En eloge till han!

Imorse hände alltså detta ännu en gång.
Plåtlådan bråkade vilket innebär att vi aldrig kom iväg till kliniken. Självklart kunde vi inte få någon senare tid idag vilket i sin tur innebär att vi får åka imorgon istället, vilket i sin tur innebär att jag på något vänster måste få ledigt från jobbet. Skit också.

Nog med gnäll nu.
På tal om något helt annat så har jag och Max kommit fram till att skjuta upp husköpet på obestämd tid. Visst vore det helt fantastiskt roligt med egen gård men vi har ju trots allt hela livet på oss och vi behöver inte köpa det första bästa huset som faller oss i smaken. Även om huset vi har kollat på har alla fina förutsättningar som man kan tänka sig...
Istället tar vi tag i renoveringen av lägenheten, eller ja, renovering är väl att ta i men lite nya golv och tapeter blir det iallafall :)

Ni får förresten ursäkta den helkassa uppdateringen men vårt internet har bestämt sig för att ta semester på obestämd tid och eftersom bloggappen är så förbannat osamarbetsvillig så får uppdateringen helt enkelt ligga på latsidan.

Bjuder på några skitkvalitiva IPhonebilder på mina findjur sålänge.
Den extremt gula bilden föreställer dock inget findjur utan en gigantiskt spindel på steroider som gav mig en halv hjärtinfarkt i sadelkammaren.

 


Kommentarer
Postat av: emilie persson

Nämen oj va roligt att du hittade till min blogg!! Är så kul att folk börjar hitta "tillbaka" :D hade en annan tjej som mejlade mig i veckan som också äntligen lyckats hitta min nya blogg och som också följt mig sedan bellman :D de va ju ett bra tag sedan haha!

2012-09-12 @ 11:32:52
URL: http://www.misspersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0