Den enes slarv, den andres magsår

Idag är dagen då jag insåg att jag har valt helt fel jobb. Efter snart två år inom handel med goda avtal och en inte helt fyskam inkomst har jag insett att det är stalljobb man ska satsa på. Där kan man minsann strunta i att göra sitt jobb helt och hållet och ändå få fullt betalt. Istället kan man man ju låta hästägarna själva sköta jobbet åt dom. Vi hästägare som är så rika, godhjärtade och älskar att slava åt andra så vi med glädje kan åka till jobbet ihjälstressade men en svag doft hästanal i håret <3

Summan av kardemumman:
Mitt brundjur hade inte fått sitt morgonhö imorse. Jag är grinig. Två dagar kvar till flytt, snälla låt det gå fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0