En shopaholics bekännelser

Mina hjärnceller har ett dåligt sexliv.
Det baserar jag på det faktum att jag häromdagen kräkte ur mig något så fullkomligt idiotiskt som "Härmed ger jag mig själv Köpförbud på hästfronten fram till April 2013"
Max skrattade, högt och länge, och någonstans däremellan lyckades han klämma ur sig ett "lycka till".
Well, Spank you!
Slutligen fick mitt yttrande inte mindre än 29 (mest troligt ironiska) likes på ansiktsboken.

Dock finns det såklart lite undantagsregler!
1. Köpförbudet gäller inte reflexer. Av den enkla anledning att det är svart som i en negers anal redan vid halv 7 på kvällen och mitt reflexförråd är inte fulländat än på långa vägar.
2. Köpförbudet gäller inte förbrukningsvaror som väljer att ta farväl av jordelivet. T.ex om min enda grimma går sönder eller om brundjuret väljer att äta upp höpåsarna.

Härmed kan jag inte längre spontanköpa benskydd för 3000kr eller ens köpa en borste med ett superbt argument som "men den är ju så myysig". Skjut mig.

Avrundar mitt klagoinlägg med en "Bullen med gosig spottloska i ansiktet"bild <3


Kommentarer
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

Ja man knäpper upp den både i fram och i bak då. Antar att den fortfarande kan värma låren, men det kan jag inte säga något om innan jag provat den ;)

2012-10-17 @ 21:22:12
URL: http://elfstrands.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0