multitasking

 Jag är världsbäst på att dra till med meningslösa ursäkter och denna gången tänker jag skylla min ganska så ofrivilliga bloggpaus på snorinvasionen som har bestämt sig för att gå helt bananas mot mitt immunförsvar.

Med andra ord har jag tvingats prioritera det lilla som finns kvar av mina krafter på viktigare saker än bloggen, som t.ex att skyffla hästavföring och vara trevlig mot kunder utan att dränka dom i trögflytande kroppsvätskor.
 
Så för att piffa till det lite och även dölja det faktum att jag inte har något som helst att uppdatera om så kör vi all in med ett inlägg i bildform, innehållande endast skitkvalitiva Ifånbilder såklart.
 
Vägen till framgång styrs av en noggrant uträknad foderstat...eller mutor. Vi kan låta det vara en tolkningsfråga.
 

Det faktum att det ligger ett oanvänt 5 år gammalt Kickskort och ett välanvänt 5 månader gammal Granngårdenkort i plånboken är ett tydligt bevis på att ägaren till plånboken hellre doppar ansiktet i lera än i hutlöst dyrt spackel.
 
 
Att hunddjuret stannar vid en gräshög besudlad av nasty bilavgaser, trycker glatt i sig skiten och tvärvägrar att röra sig en millimeter förrän han är färdig är ett klassiskt bevis att han har blivit smått mentalt skadad av mattes hobby.
 
Ännu ett ypperligt bevis på en flickvän/matte/hobbyskadad familjeindivid som utan en endaste protest körde till stallet för att hjälpa sitt bihang med kuseutsläppet.
När jag dessutom informerade han om att man faktiskt kan hålla grimskaftet med en hand så fick jag ett bestämt svar att man minsann ska hålla grimskaftet med två händer "för så lärde vi oss på ridskolan".
Vilket praktexemplar!
 
Fyller på vatten helt frivilligt gör han visst också! toffel <3
 


 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Sikken väluppfostrad pojk du har=)

2012-10-25 @ 15:31:37
URL: http://jultis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0