bästaste kundservicen

Lika viktigt som det är för mig att kasta skit på företag som inte kan göra sitt jobb, lika viktigt är det att ge en gigantiskt eloge till dom som förtjänar det!
Dagens eloge går till Strömsbergsgård.
Jag beställde för exakt två veckor sedan ett Amigo Bravo 100g.
Hade då en rabattkod att utnyttja så prislappen landade på plånboksvänliga 980kr. Rambo original 100g låg högst upp på önskelistan men var dessvärre långt över min budget.
Torsdagen där efter hade täcket fortfarande inte skickats så jag kontaktar Strömsbergsgård och får veta att täcket är på väg till dom från Irland och tjejen jag pratar med lovar att det skickas till mig senast på måndagen.
Igår (torsdag) var fortfarande inget täcke på väg och jag ringde upp dom ännu en gång.
Då får jag reda på att täcket fortfarande inte ens har anlänt till butiken.
Jag förklarar läget för tjejen på andra sidan luren, att jag omöjligt kan vänta på ett täcke som kanske, förhoppningsvis kommer om ytterligare en vecka och ber henne att annullera min order.
Hon springer ut på lagret för att se vad dom har hemma och säger att hon ska prata med sin chef och höra av sig om en liten stund.
Sagt och gjort blir jag uppringd efter 5-10min och får höra "lägger du till en 500-lapp så skickar vi ett Rambo original 100g till dig redan imorgon". Wiiieee!
Självklart tackar man inte nej till ett sånt erbjudande så nu är ett sånt på väg till mig trots allt! :)
 
My preciousss... ♥
 
 
 
Snaart är samlingen komplett!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer Keegan

Men iiihhh, ge mig!!

2013-12-13 @ 13:39:35
URL: http://jagkaninterida.blogg.se/
Postat av: Jennifer Keegan

Jävla lyllo!!
Inte alls avundsjuk :'(

Svar: Visst är det läckert :D
Agata Johansson

2013-12-13 @ 13:40:03
URL: http://jagkaninterida.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag håller med om att servicen ifrån strömbergs är mkt bra! Alltid trevligt bemötande med.

Jag är petig med sådant, tycker inte om att köpa saker/tjänster utav företag som har otrevlig attityd. Tycker svenskar är dåliga på det, att man faktiskt kan välja annat företag som har bättre policys.

Svar: Ja dom är toppen! Köper alla mina HWtäcken där :)
All internethandel är ren lotteri och speciellt bland hästshoppar finns det många oseriösa rötägg... Jag föredrar att handla hos välkända butiker som redan har ett gott rykte :)
Agata Johansson

2013-12-13 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0