en lathetsvariant

Det där med fritid är inte riktigt min grej och jag kan omöjligt minnas när jag senast satt bänkad framför TV'en innan kl 10 på kvällen. Det förklarar även varför alla mina inlägg publiceras mitt i natten...
Därför kör vi med en uppdatering i (främst)bildform!
 
Mådde som en potta skit igår och hade en strikt plan som gick ut på att vara i säng senast kl9. Lilla kvällsrundan utvecklades dock till 2timmars långrunda och jag fick för femtioelfte dagen i rad sova nån gång mitt i natten. Fint sällskap får tiden att flyga iväg!
 
 
Idag blev det ett litet lyxpass på jobbet för att jag skulle hinna stressa (jag måste vara universums största tidspessimist) iväg till Falkenbergstaden. Det va nämligen Servicedebut för mig och min fabulösa plåtbff!
Kan tyckas vara lite onödigt att göra det där när jag nästan bor granne med Bildepån i Varberg men näää, Bildepån suger getanus. Så det så. 
Dessutom är det en miljon gånger roligare att åka dit där man inhandlade bilen, där man blir igenkänd och får berätta för bilsäljaren hur sjuktjävlaasanöjd man är! Åh du fantastiska materiella lycka <3
 
 
Direkt efteråt rullade jag vidare och storshoppade mirakelfoder till brundjuret. Nu ska här gödas!
 
 
MonAmie värmde upp med lite yoga inför ridturen. När blev min kuse apelkastad egentligen?
 
 
Den klassiska öronbilden!
Vi har ridit förbi dessa hus 1973 gånger och MonAmie är lika rädd varje gång. Riktigt sådär så det kryper i skinnet på henne. Sätter min navel på att hon drömmer mardrömmar om dom.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Öronbilder kan jag aldrig se mig trött på tror jag!

2013-06-01 @ 00:46:02
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0