ahmenvafan

Jag står fast vid min åsikt att livet som hästägare med lätthet kan jämföras med en rektalundersökning.
För guess what... Mon Amie har skadat sig...igen...fucking el crapo!
Vänster bakben är svullet och jag hanterade hela situationen som vilken hästägare som helst. Jag suckade högt och kladde ner skiten med kylliniment.
För den som har missat uppföljningen av vår fabulösa "åk hem och lär dig rida"diagnos (made by veterinär von *könsord*) så har det dessutom uppkommit söta små bulor på Mon Amies vänstra bog. Hårda, varma och svullna sådana.
Så ja, efter flera timmar av avancerad research på FBI-nivå (typ google) har jag efter måånga om och men och panikanfall och fiske efter mitt självförtroende, kommit fram till att det blir en bokning på Ugglarps hästklinik imorgon. Denna gången tänker jag minsann inte ge mig och kommer inte åka därifrån nöjd förrän kusekräket har fått en fullservice!
 
Idolbild: Sveriges tålmodigaste finkuse övar spansk skritt.
 
Edit: Hade helt förträngt att fint folk vägrar ha telefontider på helger så jag får snällt leva vidare med min ringa-kliniken-ångest till på måndag. rövsmör
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0