Chockerande besked

Egentligen vill jag skrika, och gråta och spy galla över att livet är så orättvist. Men jag är bara tom. Fylld av chock och förtvivlan men får inte fram någon känsla.
Mon Amies nacke är helt förkalkad. Någon form av yttre trauma orsakade en rejäl inflammation i nacken, som i sin tur startade förkalkningen.
Veterinären misstänker att inflammationen fortfarande är aktiv eftersom symptomen visade sig så pass "nyligen" så Mon Amie får nu fyra olika mediciner i form av salvor, vätskor, pulver och sprutor för att förhoppningsvis bota inflammationen och bromsa kalkbildningen.
Om hon någonsin igen kommer fungera fullt ut som ridhäst är just nu väldigt oklart.





Jag hoppas ni förstår att jag lämnar bloggen ett tag.

Kommentarer
Postat av: Jenny Ek

Håller varenda tumme och tå jag kan för er skull <3

Svar: Tack! <3
Agata Johansson

2013-11-09 @ 15:10:08
URL: http://jeennyeek.blogg.se
Postat av: Celie

Herregud! Livet är verkligen inte rättvist. Hoppas, hoppas, hoppas att salvor, sprutor och annat skit hjälper <3

Svar: Tack! <3
Agata Johansson

2013-11-09 @ 15:22:37
URL: http://celiegunnarsson.wordpress.com
Postat av: Ullrika

Vet du, i allt detta är jag mest av allt stolt över att du stod på dig och inte lät den där hemska veterinär(upplevelse)en sist bryta ner dig.

Många många kramar, jag tror på att det går att rädda din lilla päls till ett bra liv! Och tro och vija - ihop med rätt medicin - kan förflytta berg?

<3<3<3

2013-11-09 @ 16:44:35
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0