en oförändrad lägesrapport

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Mon Amie medicineras fortfarande 4-5 gånger per dag och på torsdag kan hon äntligen börja ridas lite smått igen.
Skadan verkar dock inte bli bättre, utan varierar mellan "oförändrad" och "värre" och jag önskar verkligen att jag hade några slantar att lägga på ett "Dyon the difference"träns. Det gör så ont i mig att se hur stackars M vissa dagar har så ont bara av att ha grimman på sig i stallgången.
Om lite mer än tre veckor får vi en noggrannare insikt i hur framtiden kommer se ut för vår del. Till dess biter vi ihop och kämpar på så gott vi kan.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka Wärnström

Så himla tråkigt :(

Svar: Usch ja :(
Agata Johansson

2013-11-19 @ 13:50:19
URL: http://rebeckashemligheter.blogg.se/
Postat av: Jennifer K

Håller tummar och tår här borta!

Svar: Tack!
Agata Johansson

2013-11-20 @ 17:54:54
URL: http://jagkaninterida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0