eufori

Dom högre makterna måste ha tagit åt sig av mina dödshot till dom för redan imorse kom hoppet om lite flyt tillbaka!
Har äntligen fått prata med en veterinär som till min enorma glädje var inne på exakt samma spår som jag och vi konstaterade att det trots allt inte handlar om något värre än sköra, ytliga blodkärl. (porslinshästar är kul har jag hört)
Så idag ska det ridas! Skit samma att vi kommer drunkna i den härliga syndafloden som pågår utanför fönstret. Jag ska upp på min finkuse och jag kommer njuta skiten ur varje steg.
 
Idolbild: finkuse
 
Jag är för övrigt expert när det gäller timing (precis som kusen uppenbarligen) så det passar lite extra fint att jag åtminstone får komma igång med ridningen när sjukgymnasten har givit mig strikt gymförbud i en vecka :))
Ryggen är en rejäl sträckning rikare och jag hoppas från djupet av min tjocktarm att den där kotan stannar där den hör hemma.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0