en helg av finare kvalité

Mitt jobbschema är toppen och resulterar i att jag oftast har helg mitt i veckan, vilket i sin tur resulterar i att jag i lugn och ro hinner med sånt på veckodagarna som ingen 8-16knegare gör.
Denna gången har jag hunnit pricka av en massa från "to do"listan, välbehövligt!
 
• Jag äger officiellt min drömbil! ♥ Jag som alltid predikar att "Kör man bil utan drag så kan man lika gärna köra moped", kan härmed sluta skämmas. Hade sån jäkla tur att verkstaden hade fått ett återbud precis när jag ringde för att boka tid för montering av dragkroken, så en panikdusch och en bilresa i en garanterat olaglig hastighet senare var jag på plats. Ytterligare fem timmar senare satt den på plats! Så jävla fiint! 
 
Gör med glädje reklam för både Rejmes och Thule. Så det så.
 
• Det faktum att jag äntligen har en komplett bil innebär så klart att jag äntligen har bokat en tid för sadelprovning! Snaart så är vi igång igen, min finkuse och jag ♥
 
 
 
• Mon Amie har påbörjat ytterligare en ny diet. Krafft Muskel räckte inte hela vägen och rent potatisprotein fungerade typ knappt halvers så efter många lovord provar vi D&H Build Up i hopp om ett mindre mirakel.
 
 
• Nya Guccis har kusen också fått! Av bästaste hovisen, såklart.
Manikyr in making
 
• Precis som både bilen och kusen så har även vår lägenhet fått en mindre makeover. Eller tjaa, snarare den slutliga fungerande pusselbiten. Efter flera månader av tjat och gnäll har vi äntligen fått en fullt fungerande ugn! Den gamla var visserligen förbannat charmig och passade ypperligt in i den övriga köksmiljön men va så jäkla rövkass att den inte ens kunde tina en pommes. Så ikväll ska det firas med pastagratäng! I ugn, I vår nya fullt fungerande fantastiska ugn. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0