founders keepers

Dagens goda råd...
Råka aldrig glömma dina sprillans nya (okejdå, typ nästintill nya) träningsskor i omklädningsrummet på gymmet. Det spelar nämligen ingen som helst jävla roll att majoriteten som har tillgång till kurortens omklädningsrum är pissrika snobbrövar. Gratis är tydligen förbannat gott oavsett så nu är det något jävla tattarluder som är ett par nya (gratis!) träningsskor rikare.

Till min stora glädje är jag tillsammans med (i mitt tycke) världens mest fantastiska kille så redan samma dag som jag insåg att jag aldrig kommer återfå mina skor, beställde han ett par nya till mig. Att dom dessutom är löjligt snygga och femtioelva gånger bättre än dom gamla, gör saken knappast sämre. Fyfan va han är bra! <3

Inviger godingarna idag. Och benvinkeln leker tydligen lutande tornet i pisa.
 






Kommentarer
Postat av: Jennifer K

Nu vet du varför dom är rika!
"det är inte dom stora inkomsterna utan dom små utgifterna som gör dig rik" ;D

2013-09-30 @ 19:33:55
URL: http://jagkaninterida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0