Kommer ikapp

Vad som hinns med när bloggen ligger orörd i tre månader...
• Jag har blivit sambo ♥ Alltså inte lite halvsambo, eller "typ"sambo utan sådär officiellt jättesambo. Tilläggas kan att det går helt fabulöst. Vi har shoppat (och monterat ihop) möbler, borstat tänderna ihop i samma minimala badrum och jag snor gladeligen åt mig båda täckena varje natt, utan att vi har dödat varandra...än.
• Vår magnifika bubbasvoffe har hunnit fylla 8 år ♥ Det enda som avslöjar hans ålder är den obefintliga gammelpälsen i ansiktet. Människorna vi möter på gatan frågar fortfarande om han är en valp.


• MonAmie, som btw har hunnit fylla en handfull, har någonstans här mitt i allt lyckats skjuta iväg på både höjd och bredd. Det i sin tur innebär att hon har gjort ca 1 knop under hela sommaren då hon har vuxit till sig. Till min stora glädje har detta resulterat i att sadeln ligger som skräp och jag lyckas inte komma igång med min finkuse. Så ja, om någon vill ha en obefintligt använd, pedantskött Prestige Versailles så kommer min dessvärre (mest troligt) ligga ute på annons inom snar framtid.

Med detta sagt, jag har faktiskt ett liv utanför bloggen (u no say!?), därav den obefintliga uppdateringen. Å andra sidan...är det ens någon som bryr sig ifall jag håller igång den eller inte?

Kommentarer
Postat av: Celie

Jag bryr mig!

Svar: Verkar som att det blir ett försök trots allt!
Agata Johansson

2013-09-17 @ 10:47:05
URL: http://celiegunnarsson.wordpress.com
Postat av: Jennifer Keegan

Ja jag bryr mig! Du kan inte introducera mig till en rolig blogg och sedan sluta uppdatera, ajja-bajja ;D

2013-09-20 @ 11:16:25
URL: http://jagkaninterida.blogg.se/
Postat av: Jennifer Keegan

PS: Ajja-bajja är, om du undrar, en uppgradering av aja-baja. Aja-baja utgörs, som synes, av färre bokstäver och äger därför mindre pondus än ajja-bajja.

Svar: Jag får väl tappert fortsätta krysta fram min kassa uppdatering! (:
Agata Johansson

2013-09-20 @ 11:17:21
URL: http://jagkaninterida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0