Mission knapptpossible accomplished!

Efter lite (en hel del) tips från personer som är lite mer insatta i det här med träning än jag någonsin kommer bli, så har jag nu äntligen lyckats få ihop en någorlunda komplett outfit! 
Jag lärde mig dessutom några grejer på vägen...
 
• Träningstights är inte skapta för en ridkropp! Snarare en trästubbe, eller en människa formad som en penis.
Absolut inte någon med porrigt muskulösa lår och en inte fullt så tjock midja. 
 
• Alla träningstights borde ha en gigantisk varningskylt som lyder "Grov framhävning av könsorgan är oundviklig (kameltå)"
 
• Köpa ridbyxor för 2000 pengar och ridskor för lite mer än så är kul! Lägga samma pengar på träningskläder, knappast. 400 pengar för ett par tights gör ont i plånboken och 1000 pengar för ett par tygskor får mig att undra om tillverkarna blev kastade i väggen som små.
 
Summan av kardemumman. Jag körde stenhårt på prisvärda instegsmodeller och kan leva vidare med ett gott ekonomiskt samvete.
 
 

Kommentarer
Postat av: L a m i a s . s e

Sv: Haha jag veet! Så himla dumt!

2013-09-20 @ 19:40:22
URL: http://lamias.se
Postat av: Jennifer Keegan

Gud vad glad jag blev när jag läste det där om kameltån!
..ja inte för att du får en synlig kameltå utan snarare för att jag inte är ensam om problemet 8-)

Svar: Det är nästan så jag överväger att införskaffa ett par såna där cykelbyxor med fodring i skrevet...
Agata Johansson

2013-09-20 @ 22:47:52
URL: http://jagkaninterida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0