om en förbannat fin helg

Jag har dränkt mina sista tappra hjärnceller i alkohol och kan därmed (för tillfället) endast formulera mig på lägsta neandertalarnivå.
Det som började med ett klassiskt "vill du hänga med ut"sms i fredags, eskalerade i all världens fart igår och helt plötsligt var hela lägenheten fylld med fantastiska bästavänner, skitbravänner och härliga "festade ihop för en herrans massa år sen"vänner. Det skrattades och sjöngs och dracks och skrattades lite till, tills vi slutligen rörde oss mot stan i samlad klunga för att fortsätta festligheterna på Varbergs krogar.                                                                                                                                                                
Idag är det andra puckar. Partyskjortan har ersatts med den åh så fulbekväma mjukisbrallan och bakdelen är fastklistrad i soffan framför femtioelva fulladdade säsonger med serier. 
Återkommer med en vettigare uppdatering när jag har lyckats avla fram fler hjärnceller.
 
Det är jobbigt att vara festens höjdpunkt ♥
 

Kommentarer
Postat av: Celie

Åh! Jag har inte kunnat festa på fleeeera (två) veckor nu pga cp-knät! Grymt avis!

Svar: en fågel viskade i mitt öra att handikapp i rullstol blir dränkta i "fy fan vad det är synd om dig"gratisdrinkar ;)
Agata Johansson

2013-09-23 @ 13:30:06
URL: http://celiegunnarsson.wordpress.com
Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

söt hund!

Svar: Tack snälla! (:
Agata Johansson

2013-09-23 @ 16:48:46
URL: http://stockholmsjenna.se
Postat av: L a m i a s . s e

Sv; Men tack! :D

2013-09-25 @ 02:28:03
URL: http://lamias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0