Snabbast vinner!

Det blev ett rejält baksug i min snåltarm när jag i torsdags samlade tillräckligt med mod för att äntligen klicka hem ett Dyon the difference träns för cirkus 3.400 hutlösa riksdaler. En orderbekräftelse damp ner i mejlkorgen ganska omgående men sen dess har det ekat tomt med ytterligare leveransinformation från Horsemeup. 
Gissa om jag då blev asajävlaglad när det plingar till i mejlen och det visar sig vara en tjej som gladeligen vill sälja sitt begagnade träns till mig, i helt rätt färg och storlek! (För dom som har missat det så har jag letat ihjäl mig på begagnatmarknaden i flera veckor utan några framgångar. Folk gillar uppenbarligen att ta onödigt mycket betalt för att någon har stämplat skiten med "Dyon".) Och om det är något jag har lärt mig genom alla år som fattig hästägare, så är det att man aldrig tackar nej till möjligheten att kunna spara 2.200 pengar. Min snåltarm blev lättad och Horsemeup kan köra upp sitt träns, tillsammans med sin bristfälliga (obefintliga) kommunikation, där bajset växer :D

Soon my preciousss, soon you'll be mine!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0