en tvåhjulig kompanion

Den som påstår att hästar är smarta djur var nog inte speciellt klipsk själv.
Min fantastiska pojkvän/sambo/bihang/kalladetvaduvill erbjöd sig att vara paparazzi igår och tryckte in cykeln i bilen (det borde vara livstidsstraff på att köra bil utan dragkrok) för att kunna hänga med oss till stranden. Mon Amie blev alldeles varm i trosan av att äntligen få sällskap på uteritten och inbillade sig blint att sambo på cykel var sambo på extremt liten ponny, vilket i sin tur resulterade att hon fick panik om cykeln speedade på lite för fort och hon hamnade på efterkälken. Det passade heller inte att gå fram om denne inte var precis framför eller jämte henne.
 
En överladdad häst och en förvånansvärt skillad pojkvänsfotograf resulterade i några Top Model potentiella bilder som jag nu tänker bjussa på!
Och vet ni...Finkusen både travas och galopperas nu! Iiihiihihi!
 
Jetteklad_chei_92
 
Sträck på dig ditt pissarsle!
 
Hej jag heter Agata och mina smilgropar får mitt ansikte att se ut som ett gropigt slagfält fhygfygvhbvh.
 
 

Kommentarer
Postat av: Celie

Så fina! Älskar speciellt under-magen-lurvet på första bilden :D

Svar: tack snälla! :) Hahaha dom där svinhåren brukar klamra sig kvar så länge det bara går ;)
Agata Johansson

2014-03-15 @ 15:20:48
URL: http://studentVM2014.com
Postat av: Jennifer K

Men du, vet du vad? Jag avgudar smilgropar. Alltså på riktigt, det är så jävla fint och jag önskar att jag själv hade! Men gnäll på dina du! Fnys.

Svar: Men va gullig du är! Jag tror det ligger i en människas natur att alltid sukta efter det som man inte själv blev begåvad med ;)
Agata Johansson

2014-03-15 @ 23:19:52
URL: http://jagkaninterida.se
Postat av: Susanna

Vad härligt att du kan rida henne nu!!

2014-03-21 @ 22:13:17
URL: http://susannalundgren.blogg.se
Postat av: Susanna

Jag håller f.ö. med föregående talare (skrivare?) om smilgroparna. Så snygga!

Svar: Nämen tack! :)
Agata Johansson

2014-03-21 @ 22:13:46
URL: http://susannalundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0