fatcamp 3.0

Som hemmablind kuseägare är det förjävlakul att kunna bläddra tillbaka i arkivet och inse att det har skett lite förändringar trots allt! Min anorektiska hästräka har på mindre än ett år förvandlats till en inte fullt så anorektisk hästräka. El fantastico!
Att detta dessutom främst beror på den icke uträknade, fina foderstaten snarare än ridning (pga alla skador ofc) ger ett ännu finare kvitto på att en häst inte måste vara i full tävlingskondition för att få vara lite fin i kroppen. Suck on that era "min kuse är ful för att denne har vilat i två månader"fläskpuckon!
 
Maj 2013
 
Mars 2014
 
 

Kommentarer
Postat av: silverbjälke

Hej, hittade just din blogg av en ren slump, Fastnade för att du har attityd och åsikter och inte skräms eller skämms för att visa det.

har två frågor:

Varför Framgår det inte vad du gör med hästen, hop - dressyr - hobby- träning etc.. varför har du häst?

Varför tar du inte upp vad du tycker om andra som håller på med häst på ett sätt du inte tycker är ok?

Jag tar upp massa saker om andra i mitt skrivande och det är faktiskt skitkul att titta närmare på folk som är mer eller mindre galna eller totalt okunniga men samtidigt tror de är världsmästare.

Kul blogg, Fortsätt skriv. Och lycka till.

Med vänlig hälsning "S" på www.finest.se/silverbjälke

2014-03-22 @ 09:19:16
URL: http://finest.se/silverbj%C3%A4lke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0